24 Ağustos 2011 Çarşamba

Kaybolan Yıllarımı Verin Bana...Hemen Dedimmmmm...!

Evet.... Bu aralar kaybolan yıllarımın hasretindeyim...
Sanki yıldızlar daha mı parlaktı o zamanlar?
"Her yaşın ayrı bir güzelliği var" gibi sepet dolusu yalanlarla avutamıyorum bile kendimi....Yok çünkü...Her yaşın şahsına münhasır ayrı bir güzelliği yok arkadaş...Her yaşın ayrı bir zorluğu var aslında...
Bebekken altında bir bez, bir sağa bir sola koşuyorsun. Tamam umumi tuvalet derdin yok...Ama pişik oluyorsun n'aber...!
İlkokul,lise,üniversite...Çok güzel...Eğlen...Coş...İşte Kiboş kıvamında...Tamam cebine -ay pardon hesabına- parayı baban koyuyor da, sınavları ne yapacaksın...Hocalar peşin fiyatına 10 taksitli tarife uygulamıyor ki...
Dikkat ettiyseniz hayatınıza girip çıkanların attığı kazıklara hiç girmedim...
Evlilik kısmını es geçiyorum, zira yanlış anlaşılabilir...Daha şimdiden yakınmak olmaz yani...
Uzun lafın kısası yıllar yılı kandırıldık eyy 83-84-85 kuşağı...
Hepimiz yuttuk bu yalanı...Liseden mezun oldun ağladın...Üzülme dediler yeni arkadaşların olacak...Oldu tabiki...İçlerinde çok iyileri de vardı, hala da var evet...İyiki de varlar.. Ama ya diğerleri...Tüüükaka olanlar...
İş hayatına işte bu yüzden bayılıyorum ben...Yediğin kazıklar yanına kar kalıyor...Prim niyetine...
Canım da sıkkın değil oysaki bugün ama anlamadım neden böyle oldu bu yazı...
Zaten başlık-giriş cümlesi tamam. Tam bir uyum içindeler...Peki ya gerisi...Pes yani...3 dakikada ben ve duygularım asrın çelişki rekorunu kırdık...Meeeaşalllahhh...
Olsun...
Yediğiniz kazıklardan aldığınız kalorilere rağmen hayat yine de paylaşmaya değer unutmayın...
İhtimaller dahilinde kazık yemek üzere olduğunuz şu dakikalarda sizi, size rağmen seven, düşünen birileri her zaman var..! Aklınızda olsun...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder