13 Mart 2012 Salı

Öyle böyle....

Kaçırdığım trenleri sayamıyor değilim aslında ! Benim derdim kaçan trenlerin ardından bakanlar.Ben onları yakalamak istiyorum...İşte bu yüzden binmiyorum hiçbir trene...Sen kaçırdım sanıyorsun ya hani...Ben aslında bekliyorum... İşte en çok bu beklemeler yoruyor beni.Kanadı kırık bir kuş gibi, olduğun yerde beklemek nedir bilir misin? Bilir misin boyundan milyon kere büyük bir saman parçasının altında ezilmek ne demek, bir karınca misali?
O duyduğunun yakılan son ağıt olmadığını bilmenin ağırlığını peki?
Söyle hadi...
Söyleyemezsin...
Sen ki geç kalmamak, yalnızlığında boğulmamak için atladın ilk trene...
Makinisti bile ayartmaların bu yüzdendi senin...
Bilemezsin...
Söyleyemezsin...
Ve anlayamazsın,
çuval dolusu lafı,
"Dön..!Bak, hala buradayım gittiğin günden beri!Bırakamadım buraları. Seni bekliyorum burada."
demek içi ettiğimi...

A.Ç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder